Sol ena dag, regn andra dagen

Det är så här sommaren troligen kommer se ut, De e de här som hör till sommaren..

Igår tog jag ledigt från skolan för jag mådde inte så bra, Fick ett tråkigt besked i måndags att en vän till min mamma (jag kände honom också men han var ju mammas vän) hade gått bort i en tragisk olycka natten mellan lördag-söndag... Så de var lite ledsamt här hemma...


Men istället för att sitta och grubbla på de hemma och tänka en massa tankar så packade jag saker på min moppe massa vatten och sololjor åkte och hämta upp min kompis sen drog vi och handla lite lunch saker och fika sen tog vi oss iväg till kairo badet som ligger i väsby för att schteka på stranden och bada galet :-)





Det var rätt så många nere på stranden, Men när de är varmare ute och folk är lediga
då får man slåss om platserna :-P




Vi satsade stenhårt igår på att få färg.. Så den i mitten sket vi i ;-)





Sen fick jag göra en inbakad på Fanny de var typ 3 år sen jag gjorde en men jag
tyckte den vart fin ändå :-D





Sen fick vi oss ett gott skratt när de visa att Fanny hade fått en väldigt
skum färg, Kritvit på halsen men resten hade fått färg :-P




Lite färg lyckades man nog få igår, För man var varm som tusan när man kom hem..
Så moppeturen hem var en räddande ängel för de blåste skönt :-)
Självklart badade vi massor också :-)






Sen så från sol till regn.

Jag var ute på en promenad med vovven idag och gick och mötte upp fanny för att prata lite men vi hinner inte gå långt för en hela himlen öppna sig.. Så vi fick snabbt ta skydd under ett tak tills de hade lugnat ner sig :-P








Selma gillar inte när det regnar :-/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0