Ett gulligt kort

Vilken dag, Först helt slut för man hade sovit så några timmar sen iväg till praktiken var där min sista dag fast jag kommer nog tillbaka till dom efter sommaren jag trivs ju så bra där :-D


Sen kom jag hem hämta ut ett paket med saker en kompis hade beställt, Sen laga middag och sen åkte mamma och jag iväg till ett föråd vi hade till våran gamla gamla lägenhet...

Shit jag har knappt satt min fot där på typ hmm minst 3 år (i det området) men sen var jag upp till porten också och där har jag inte varit på typ 14 år vi var upp dit för att låna en grovsoprumsnyckel av våran gamla granne... Vi flytta därifrån 1997 de e lång tid och förådet kan jag säga var bara fullt med skräp men vi var tvunga att rensa lite där nu för min bror ska flytta och han vet inte vart han skulle ställa sina saker så länge så vi var tvungna att göra plats :-)




Jag hitta både de ena och de andra som man stod och skratta åt ett tag ;-) Men en sak som jag ska behålla är en spälsäng fast de är som en vagga hmm svårt att förklara men du kan lyfta ut liggdelen så kan du bära runt den sen på nederdelen så finns de hjul så du kan både bära och köra runt med den sängen :-D

Sen hitta jag en gammal baby björn baby sitter, Den var ju ganska hmm cool? Men så missfärgad..




Men sen hitta jag något gulligt.


Du tror förstås att jag längtar efter dej så jag
inte vet vilket ben jag ska STÅ PÅ






Du har nog RÄTT







Sen i ett av dom galler föråden som finns så såg vi någon som såg lite creepy ut, De ser ut som dom har låtit sina barn firat jul där nere ;-)




Spjälsäng, Baby sitter cyklar och en julgran :-O





På vägen hem så var det en super mysig solnedgång :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0