Maros of sweden

Mamma hittade en sida som säljer nageltillbehör så självklart gick jag in och kolla och vart så sjukt kär, Hade man vart gjord av pengar så hade man lagt en beställning på allt som fanns där.. Men lite hejd fick man väl ha ;-)


Maros Of Sweden



Strasstenar Kristall 1,2 mm

Strasstenar Cerise 2 mm
Strasstenar svart och cerise :-)


Nail Tattoo "Leopard Silver"
Tatto "tippar" för naglarna




FIMO Blomklase
Fimo stav-Blomklase (man skär bitar av den och fäster på nageln)






Sen köpte vi även ett nagellim och en rengöringsborste, Limmet behöver jag inte visa men denna gulliga nagelborste måste jag bara visa

Borste för rengörning av naglar rosa






Nej nu ska jag gå och sova :-D  God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!

Då tror jag att jag vet var ni bor! Nära Trollholmen. Jag Powerwalkar ofta utmed sjön bort till Bollstanäs och Sanda Ängar. Jag bor i Väsby :)

Det är superfint där ni bor! Jag skulle väldigt gärna bo nere på Arkensgränd. De två radhuslängorna som ligger som ett V nere mot vattnet. Tycker dom är supercoola, speciellt dom som byggt ett extra rum på taket.

Ha det bäst, tjejen!!

Sussi

2011-05-10 @ 08:38:24
URL: http://trullerutta.blogg.se/
Postat av: Susanne

Glömde säga. Jag beställer också nagelprylar från Maros. Dom har superbra priser. Förra sommaren köpte jag dock på mig lite för mycket av pärlor, stenar och andra dekorationer. Du får dem gärna om du vill ha dom. Kommer aldrig att hinna med att använda alla saker.

Har du varit till Karins nagelhörna i Solna Centrum? Om inte.. gör ett besök. Man blir galet kär i ALLT!! Dom har MASSOR av fina saker för naglar.

2011-05-10 @ 08:42:19
URL: http://trullerutta.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja gör absolut ett besök på Karins Nagelhörna! Ligger ute vid busstorget i Solna Centrum.

Du behöver inte betala för dekorationerna om du vill ha dem. Jag kan fota dem och lägga ut en bild så kan du se om det är ngt du gillar! Bara kul att dom hamnar hos ngn som har tid och tycker det är kul att pyssla.

2011-05-10 @ 20:45:46
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0