Naglar made by me

Hellu :-D

Har inte så mycket att skriva om, Men vädret idag har verkligen varit helt flippat sol, inte sol, sol, inte sol så har de  hållt på hela dagen och dom korta stunderna solen var framme så var det sjukt härligt varmt ut :-D



Naglar är ju gjorda av mig men med lite hjälp av färdiga saker :-D




Helt vita från början




Väldigt ojämn målning men så blir de nästan alltid med första lagret




Här hade jag lagt tippar på 5 naglar, Mycket pill och mycket att matcha så dom hamnar rakt.
Det var inte lätt men det funka ju :-D



Sitta och pilla upp den där tunna plastfolien som satt över gjorde ju nästan
så jag slängde skiten och sket i det men efter mycket pill och klipp så fick man fast dom
på naglarna :-D








Inte världens avancerade sak men som sagt mycket pill och att hela tiden matcha in mönstret rakt och jämnt över  nageln de var ganska jobbigt ;-)




Mamma vart iallafall nöjd :-D


Hoppas ni har haft en bra dag? Nu ska jag gå och sooooooova *ZzzzzZ*







Kommentarer
Postat av: Susanne

Snyggt! Kul att du är så pysslig :) Jag har postat dekorationerna till dig idag.

Må gott.

Sussi

2011-05-24 @ 21:17:04
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0