Om min kropp hade fått bestämma

Så hade jag nog sovit fortfarande, Men idag så fick jag sparka upp mig själv från sängen :-(

Fick ju sova typ 4 1/2 timme och för mig är det inte tillräckligt för jag blir verkligen en zoombi men som tur är så var detta min sista dag på praktiken så det första jag ska göra när jag kommer hem är att soooooooova :-D








Och jag ser inte fram emot att fylla år på lördag.
Men det jag ser fram emot är ju faktist att få ha en bra kväll med mina kompisar och grilla och bara njuta av livet utan grannar som blir arga och får utbrott för vi har fest ;-)






När jag fyllde 18 (dagen efter) så hade vi grillkväll ute på tomten med tända ljus och filtar (lite hippiestyle) fram tills typ 3 på morgonen så blir väl lite samma sak nu, Fast nu ska vi vara ute på en grillplats i skogen det kan bli mysigt det också :D



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0