Pucko katt

Man blir såååå trött på denna söta katt hon är bra puckad, Men jag älskar henne ändå.. Nu får  jag sitta vaken tills hon bestämmer sig för att komma tillbaka från sin lilla utflykt ute på terasslådorna :-/



Hon smiter ju ut så lägligt när man måste sova och jag blir så orolig när hon är där ute och springer, Ett litet snedsteg så faller hon ner :-S




Så jag ska vara vaken nu tills hon bestämmer sig för att komma tillbaka kommer ju ändå inte kunna sova :-(
Och så ska jag ju upp till praktiken imorgon på min sista dag för den här terminen jag kommer ju vara en vandrande zombi :-(




Min älskade pucko katt som bebis, Kom hem nu hjärtat så jag får sova :-)





Men nog om massa ångest och oro... Idag  har jag haft en toppen bra dag har vart i stan med söta Paulina och shoppat och ätit middag, Kom hem med lite fotvårdssaker från yves rocher dom hade 50 % på allt för dom skulle typ göra om eller nåt så där var jag in och shoppa lite sen har jag köpt 2 jätte fina tunikor på gina :-D



Hitta dom faktist på deras sida så här får ni dom på en gång ;-)
Köpte två likadana fast i olika färger :-P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0