Misstag!

Var nyss iväg och hämta ut mitt paket på posten,hade beställt en data väska som skulle passa datorer upp till 15,6.. Trodde ju då självklart, smart som man är att min verkligen skulle gå ner. Men icke den kom inte ner. Men tur då att mamma har en mindre data och den kom ner där. Så nu får hon snällt ta och beställa en ny väska till mig..


Innan jag gick ner till posten klicka jag hem lite saker, nej då inge shopping beroende här inte ;-)







2 st sjalar för 99 kr st =) Det tycker jag var ett bra pris :D










2 st bh-ar för 198 kr ;) Inte så mycket tycker jag :D



Sen sist men inte mist så var jag bara tvungen att köpa en ny kräm med kakao doft =)

 Ska tydligen vara bra mot bristningar,hm vet inte om det stämmer men om det gör de så är det ju underbart ;)







Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, den röda sjalen! Vart beställde du detta?

2010-08-04 @ 20:57:07
URL: http://malinbs.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Hej! Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in på min blogg och titta på mitt senaste inlägg där jag publicerar min 40 bästa foton. Jag vill gärna ha synpunkter, feedback och tips! Allt för att bli en bättre fotograf!



Hoppas du gillar vad du ser! Tack på förhand!



// Ingrid

2010-08-04 @ 21:33:57
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0