Vi lever i ett ständigt kaos

Just nu håller vi på och får omgjort här hemma :D Målaren skulle ha varit här i måndags så vi flytta ihop alla möbler till mitten (vardagsrum och kök) på söndagen. 

Sen på måndagen ringde han och sjukanmälde sig och sjukanmälde sig i tisdags. Så vi fick leva då i kaos några dagar extra.


Så igår började han här hos oss och spackla och måla tak osv. Idag så började han tapesera sen ringde mattläggaren och sa att han skulle komma förbi för att spackla golv (efter våran vattenläcka i köket) så vi har haft två "bygg" killar här idag som har fått samsas om vårat hem ;-)


Nu är vardagsrummet helt klart eller han måste fixa lite luft bubblor som inte har försvunnit och köket ska få ett nytt golv sen är dom två rummen klara :D Så mitt rum är kvar att fixa och hall och badrum sen är vi helt färdiga med renovering på ett tag i alla fall ;-)


Så morgon dagen lär bli kul haha vi kommer ha 3 personer här en målare en mattläggare och kanske en som ska byta våran toalett :-P










Tapeterna i v-rum (mamma har fondväggen vid sin säng)



Närbild fondväggen





Tapeten i köket




Närbild i köket











Min söthund med gamla väggen som bakgrund




Ikväll och resten av helgen så bor jag i vardagsrum med tanke på att mitt rum görs om imorgon

Kommentarer
Postat av: Ellen och Vendela

Va söt!

Snygga tapeter:D

Allt bra med dig?

2010-12-06 @ 09:08:07
URL: http://prettygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0