Du är min solstråle <3

Har gått igenom lite gamla bilder. och hitta bilder från när älskade lillskrutten var liten <3

Kan inte fatta att han snart fyller 7 år!






Här är han ca 1 år gammal














Här är han ca 3 år gammal









Kom ihåg jag älskar dig.

Du är min älskade skruttunge. 

Du får sluta växa snart du måste fortsätta vara min lilla bebisbror.




Trots att du är så ung
kan man tro att du är äldre
I vårt lilla rike är du kung
Min älskade lillebror 


En dag var du bara här
En liten solstråle tittade fram
Min älskade lillebror

Ständigt förundras jag över dig
Din kvickhet, din ärlighet
Jag är stolt att du är bror till mig
Min älskade lillebror










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0