Style By Tyra

Tack vare att jag gick in på min kompis blogg så fastna jag självklart för smycken av Tyras Kollektion så sjukt snygga smycken och självklart kunde jag inte låta bli att klicka hem 2 st produkter ;).


Och så måste jag länka till min kompis blogg:
http://gentlewoman.blogg.se/



Så detta hoppas jag få hem snart :D


Detta snygga halsband:



    <---- Närbild på peacemärket






Och självklart nu när jag skulle lägga upp bilden på ringen jag beställde nej då fanns den inte kvar, Hmm jag undrar om jag lyckades klicka hem sista produkten :/ ...

Så lägger in denna bild, Den jag klicka hem var orange och var inte vit utan en metallring









Så kanske ska ni ta en sväng förbi den sida och kolla om ni hittar något snyggt ;)

www.stylebytyra.se










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0