Thaiboat tonight



Ikväll blir det thaibåten med Paulina och min mamma =) 

Sen lär vi dra vidare till någon uteservering inne på söder!









                                                                                  



 www.thaiboat.se


Dom har så underbart god mat där.




Och ikväll lär det bli några drinkar sist jag var där var när det var morsdag och jag bjöd mamma på middag.

Och då var jag inte 18  och då kunde jag ju inte dricka men nu är det andra tider ;-)





Daiquiri-Den är så sjuuukt god <3




Thai Passion-Måste bara prova denna ikväll




Chill Out




Thaiboat




Frozen Mojito



(Bilderna lånad av thaiboats sida)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0