Sola solarium

Måste bara skriva ett inlägg om att sola solarium :)

Jag har solat några år på samma ställe och det är på solexpress jag tycker att det

är de solariumet som håller bra standard i deras lokalerna, Dom har öppet till tio i alla fall hos mig så man

hinner ju åka och sola efter jobb och skola :D

Sen ett stort + är att dom byter rör ganska ofta iallafall vad jag har märkt.

Sen gillar jag deras dubbel upp kampanj, som dom har ganska ofta tankar du på med 200 kr så får du 400 att sola och det är ju guldvärt :D

Så vill ni sola på ett solarium som känns tryggt,rent och fräsch så börja sola hos solexpress :-)




Bilden är lånad från deras sida och detta är ett av rummen från de
solariumet jag går till.


www.solexpress.nu








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0