Shopping och bio och brandsäkerhet

Bloggen strulade igår de gick inte att publicera inlägg :( Så här kommer inlägget från igår..


Idag i skolan så åkte vi iväg till en brandstation i Sigtuna där vi skulle gå igenom lite brandsäkerthet vad man ska tänka på osv ja ni vet nog det också =)



Efter det så drog jag in till stan mötte upp en kompis och åt lite, sen gick vi och kollade lite affärer jag fick med mig hem ett par "raggsockor" eller om vi ska kalla de tjocka stickade strumpor :D








Sen efter de mötte jag upp en annan kompis och drog på bio :D Hur mysiigt som helst. Vi såg på Going the distance, Den var faktist helt okej. En bra film om man inte orkar tänka så mycket med behöver få sig ett skratt eller två :D







Idag ska vi iväg på klass "resa" under dagen bara till ett ställe som heter boda borg, Är typ något liknande med fångarna på forten :D Kommer uppdatera sen med bilder :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0