Inredning

Det finns så mycket fint när det gäller inredning, Jag blir helt kär ^_^
Men den inredning jag gillar är ju mycket lantligt,shabby chick de e så snyggt..

Den dagen jag flyttar så kommer jag ju kunna inreda hur mycket jag vill och framför allt hur jag vill ;-)

En favoritsida jag har på inredning är o-råsa där dom har mycket av sånt jag gillar och jag kan sitta och drömma mig bort hur jag ska inreda mitt hem :-D


Så mamma om du läser detta så kan du klicka hem lite saker till mig när jag fyller år :-P

















Detta var ju bara lite av vad dom har för fint på sin sida :-D
Men det jag verkligen skulle vilja ha är dom ord brickorna dom var så fina :-)





Något jag längtar efter är när jag får egna barn och kunna få inreda ett barnrum jag har redan massa planer i mitt huvud hur jag skulle vilja ha det,
Jag vill verkligen att inredningen också går i shabby chick i ett barnrum fast ändå så ska det vara lekfullt :-)

Denna inredning som jag gillar kommer från O-råsa också


Fina tavlor mot mardrömmar





Fina väggdekaler




Sen har dom ju så mycket mer i inredning även på O-råsa men jag tar inte med allt :-)


En annan internetbutik jag gillar när det kommer till inredning både till hemmet och till barnrum är Fröken Fräken


Nappbox - "My & Mini"



Klocka - Axel&Brutus







Vilka butiker brukar ni handla inredningssaker ifrån?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0