Min helg i flytt och utgång

Hej sötnosar :-D

Hoppas allt är bra med er? Med mig är det super :-)
Sitter och planerar lite för en utgång på onsdag då min bästa Madde muss fyller 18 ♥

 

I helgen har jag hunnit med en massa saker kanske lite för mycket :-P I fredags så hjälpte jag några vänner till familjen och flytta så de var en hel del kartonger och möbler så igår och idag så är man ju stel som en 90 åring.. Men efter flytten så skyndade jag mig hem och gjorde mig iordning för att dra ut och ta några cider med en tjejkompis som var i stockholm nu så då var de bara att passa på :-) Jag var nog inte hemma förens 4, För de vart ju lite mer än vad de skulle bli men så blir de alltid ;-) Kvällen slutade med att jag vart portad ett dygn från centralen hmm..Jag var visst lite kaxig och de blir man portad av men skit samma, Jag hade ju ändå ingen plan på att jag skulle till stan på lördagen så mig gjorde de inget :) 

Så de var de jag hann göra på fredagen, På lördagen så var vi bort till coop för att titta på när en familjevän skulle shoppa på 3 minuter (hon hade vunnit guldvagnen, Då dom fick plocka varor under 3 minuter) så då var vi där hejade på osv. Så vi åkte vi hemifrån vid 12 och var inte hemma förens på kvällen för vi åkte hem till dom och packade upp lite mer kartonger ( det var samma person som shoppade som flyttade dagen innan) Sen idag har jag bara tagit de galet lugnt för att återhämta mig från helgen :-P



Beställde även en ny väska idag då min väska har gått sönder :-( Men de gör inte mig något :-D Shoppa är roligt ;-)




Brenda Bag väska





Så där ser min nya lilla bebis väska ut :-D




Hoppas ni får en bra start på den nya veckan :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0