Är det nu man ska svimma?

Det är så jag känner när jag sitter inne hos läkaren och ska ta blodprov.

Dom får sticka en flera gånger innan dom hittar rätt på mina armar för jag har så osynliga ådror :-S
Och man får den där känslan av att man försvinner de slår lock för öronen och man blir sjöblöt av svett och man försöker bara hitta rätt andning så man behåller lugnet fast det är inte alltid så himla lätt :-O Men jag blir alltid så här när jag måste ta blodprover på fastande mage annars brukar det gå väldigt bra. Men idag visste jag inte ens om jag skulle klara av att gå därifrån men fick ju ändå bara byta rum för att en annan läkare skulle prova att sticka mig... Så nu sitter jag är hemma trött som tusan och ska äta lite lunch första maten på den här dagen :-D




Det mest udda stället att sticka på tycker jag alltså
Men dom sticker lite var som helst på mig :-P

Men tillslut lyckades dom på armvecket *puuuh*


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Hej Alla fina läsare!

Ni kanske har följt min blogg på modelbea förut. Jag har bytt blogg till beich.blogg.se ! Den här bloggen kommer att bli mycket mer personligare och ni kan hänga med på både modelltävlingar och mina träningar + en massa skönhets/tränings tips!



Har en dagens blogg idag där ni kan tävla om ca 3000 besökare till eran blogg. länken till tävlingen är:



http://beich.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html



Hoppas att du får en underbar lördag!

Kram Bea

2011-02-19 @ 17:41:06
URL: http://beich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0