Första dagen i skolan

Yeeeah första dagen i skolan idag på typ jätte lång tid :-D Jag tror nog jag är en av de "få" som inte orkar sminka sig när man drar till skolan ;-) Man släpper de helt enkelt efter ett tag och kör på natural look ^_^


Igår var jag över till Paulina, vi kolla på tv och snacka en massa :-D

Men ska jag iväg till skolan nu så nog om igår och allt annat ^_^






Om man struntar att sminka sig så ser man också
ganska liten ut men jag orkar inte bry mig ^_^



Sminkar man sig när man är trött så ser de ut 
 så här ;-P Man tror att man är "pigg" men bilden
talar sanning haha
 





Kommentarer
Postat av: Ida

Tack snälla ännu en gång :)



Vilka fina blåa ögon du har (:

2011-02-03 @ 11:36:41
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0