Sunny sunday

Godmorgon igentligen borde jag väl ligga kvar i sängen och sova som Paulina gör men det är så ljust i mitt rum så jag kan inte sova och om man vaknar lite bakis så orkar jag inte ha ljus i ögonen ^_^


I fredags var vi som sagt hos Paulina och hade filmkväll vi kolla på bårhuset men de var nog en av dom sjukaste filmerna jag hade sett :-P






Och igår var vi på alla ♥ dag middag på en resturang/bar där åt vi en super god middag bestånde av kött och potatisgratäng sen bacon inlindad sparris :-D Bilder på de kommer nog senare, Glömde ju min lilla kamera hemma igår tyvär :-( Och det var ju så sjukt kallt att vara ute igår och tydligen så låg tempraturen på ca -30 minus och våra rosor vi fick har ruttnat för de var så kallt :-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0