65 dagar

Nu börjar nedräkningen lite mer än 2 månader kvar men sen har jag tid för tatuering :-D Så himla snyggt kommer det bli.

På tal om tatuering jag hitta en ganska klockrent latinskt ordspråk.
Kanske nåt man borde tatuera in ^_^

Gothus sum, cave cornua-"Jag är gute, akta dig för hornen"
(Nu syftar jag ju på mitt efternamn inte så att jag är en gotlänning boende på gotland)


Mötet på skolan idag gick faktist bättre än vad jag trodde det skulle göra. Så nu ska jag försöka vara iskolan på kärnämnena och vara på praktik 3 dagar :-) Jag tror och hoppas det kommer funka.





Kommentarer
Postat av: andrea

sv: verkligen inte :D:D:D:D

2011-01-18 @ 20:13:22
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

NU ÄR VINNAREN AV TANDBLEKNINGEN UTSEDD, TITTA IN OCH SE OM DET BLEV DU? :)

OM INTE SÅ TACKAR JAG FÖR ATT DU DELTOG!

2011-01-18 @ 21:35:51
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0