Bilder från mobilen

Jag lägger ut en massa bilder och det är bara ett kaos av olika bilder men se och njut :-D






Älskade lillebror och min skruttkatt


Paulina


Jag på cinderella båten lite bakis och skakis haha ;-)



Mina sjukt sköna skor men som inte höll så länge tyvär :-(
Och sen lite blåslagna ben efter all dansande på båten :-D



Vilken är min katt.



Min fina ring från stylebytyra


En av alla galna sommarkvällar :-D



En möglig sko i skogen ;-)



Alla bilder är tagna med min mobilkamera så inte bästa kvaliten ^^


Kommentarer
Postat av: amanda - 16 år gravid med tvillingar ♥

ni styr några blogginlägg på min blogg framöver, om du har ngt du vill att jag ska skriva mer om/ något du undrar så kommentera det senaste blogginlägget :)

2011-01-10 @ 22:52:03
URL: http://mammandaa.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Vinnaren av Dagens blogg (igår) ligger uppe nu, kika in och se efter om det var du som vann :) Passa även på att anmäla dig till Dagens blogg :) Ha en bra dag!

2011-01-11 @ 08:05:10
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0