Fortfarande helt off idag

Tänkte bara komma in och lägga in lite bilder från veckan,Inte för det har hänt så mycket  ;-)



Jag älskar att göra det fint på vardagsrumsbordet och idag så vart det så här :-)
Äppeldoftljus i dom små ljushållarna och det stora vita ljuset är inget annat än
underbar vaniljdoft på :D Allt från partylite (ljusen alltså)






Haha jag mobba min katt lite och tog på henne en bebis tröja ;-)
Och att min hund försöker äta upp henne är en annan femma :-D





Min hund älskar att man bäddar in henne ♥






Älskade djur ♥





Älskade katter :-D





Detta är det som har varit en av dom tråkiga sakerna i veckan (igår)
Min katt tyckte nog inte om den smyckeshanden...
Och ser ni mitt gamla sims spel haha ;-)





Sen måste jag bara säga att jag älskar min tröja ;-)












Jag har inga mer bilder och kanske inte ska tråka ut er så mycket heller :-)


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej hej :) Jag hoppas allt är bra med dig!

Jag har precis startat en webbshopp med superbilliga smycken. Kika gärna in :) du hittar den på länken här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/detta-finns-tillgangligt-just-nu-i-shoppen.html#comment



2011-01-15 @ 03:13:45
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG! Vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en hel vecka! Kram! :)

2011-01-15 @ 10:17:50
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0