Min(a) framtidsplan(er)

Är att åka tillbaka till Thailand ♥ 

För att nå dit måste jag vinna fett mycket pengar eller ha typ ett väldigt välbetalt jobb :-D
Och gå ner i vikt för jag vill ha en finare kropp än vad jag hade när jag var nere

Men jag vet att inom snart framtid så kommer vi vara där igen.
Jag känner de på mig och jag brukar aldrig ha fel ^_^


Det bästa skulle ju vara om man kunde dra ner och backpacka i Thailand bara ta en flygstol ner och gå runt,
Men med tanke på min rygg är det inget som fungerar i nuläget :-(

Men nu ska jag sprida lite värme till er se och njut :-D



























Kommentarer
Postat av: Bajs

Du har så vackra ögon, vill ha! <3

2011-01-17 @ 23:11:16
URL: http://legio.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0