Tidsfördriv, Lär känna mig bättre

Namn: Jenny, Sofia som andra namn

Födelsedag: 4 Juni

Hemstad: Stockholm

Ögonfärg: Grön/Blå

Hårfärg: Den riktiga? Typ mellan blond har glömt bort färgat för mycket ;-)

Längd: 1.68

Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt

Stjärntecken: Tvilling

Skostorlek: Har 40 :O Stora fötter i Gutesläkten ;-)

Är dina föräldrar skilda: Jo fast dom var ju aldrig gifta :O ?

Rädslor: Att förlora folk som står mig nära

Mest använda namn på msn: Jenny

FAVORIT

Färg: Rosa ;-P

Mat: Äter de mesta med all wok mat/thailändsk mat är ju inte direkt fel :D

Sport: Har hållt på förut, Handboll höll jag på med längst. Men nu ska man komma igång snart igen med att träna på gymmet igen

Glass: Nästan all, men magnum mandel är nog godast :D

Godis: Choklad

Affär: Gillar alla affärer där man hittar saker i ;-) Men hm är bra om man ska välja nån

Nummer: 6

Tuggummi: Ett tag var jag helt fast vid melontuggumi

Helgdag: Helgdag? Lördag?

Årstid: Helst sommar :D

Radiostation: The Voice

Kroppsdel på motsatta könet: Är ögon en kroppsdel? :O

VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig: Den som nog är mest lik mig är nog Paulina

Vem får dig mest att skratta: Det måste nog vara men lillebror

Vem har du känt längst: Dom som jag fortfarande håller ihop med är Madde och Julia har känt dom sen vi gick i 6-an

Vem är blygast: Madde skulle jag nog gissa på ;-)

När grät du senast: På nyår haha den där jävla alkoholen

Bästa känslan: När man kan sitta hemma en kväll med sina tjejkompisar kolla film laga mat dricka ett glas vin och bara njuta :-D

Värsta känslan: Att inte veta vad andra tänker :-O

Vart vill du bo i framtiden: Kunna bo på Gotland under sommaren sen ha hus i Thailand och bo där under vinter :D

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Ja det har jag

Rymt hemifrån: Nej

Tänkt på självmord: Ja

Sovit utomhus: Ja

Spytt i skolan: Aa :O

Velat bli modell: Nej

Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Hahaha too much stuff ;-)

Sett en död människa: Nej, Bara någon som var på väg att lämna livet när jag praktiserade på äldreboendet

Ätit sushi: Har bara blivit godare och godare så jag älskar de nu faktiskt :D

Varit på en scen: Aa när jag höll på med teater när jag var liten

Retats: Aa har nog hänt :O

DU

Svär: Inte lika mycket längre tror jag

Sjunger bra: Haha absolut skaffa först hörselskydd :D

Duschar dagligen: Mer varannan dag

Vill gå på högskola/universitet: Jo skulle vilja men vet inte om orken finns

Vill gifta dig: Tror de men bara om man hittar rätt person

Kommer överens med dina föräldrar: Kommer nog mer överens med mamma

Gillar åska: Har blivit mer rädd för de än förut

Spelar något instrument: Nej

Äger en ipod: Nej :-P

Sover med gosedjur: Nej

Pepsi/Cola: Pepsi

Mc Donalds/Burger King: Hellre BK

Singeldate/gruppdate: Beror väl på

Choklad/vanlij: Choklad :D

Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar

Kött/vegetarian: Kött men älskar att äta vegetariskt också :D

Tv/film: Film

Gitarr/trummor: Gitarr

Adidas/nike: Nike tror jag nog

Kakor/paj: Svårt men tror att paj är godare :D

Blind/döv: Hellre döv tror jag man vill ju kunna se saker se sina barn växa upp ta första steg osv

KAN DU

Gå ner i spagat: Har nog aldrig provat :P

Skriva med båda händerna: Ja men de blir ju inte så fint med vänster

Vissla: Ja

Blåsa en bubbla: bubblor är fina

Rulla din tunga i en cirkel: Aa

Ha dina ögon i kors: De tror jag nog

Nudda näsan med tungan: Nej

Dansa: Alla kan dansa vissa bättre med alkohol

Äta vad du vill utan att oroa dig: Haha nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: Mamma

Du pratade i telefon med: Paulina

Du msnade med: Var ett tag sen jag var där inne så kommer inte ihåg

Du kramade: Mamma

Du skällde på: Någon på nyår :O

Du sportade med: Säkert med mamma

SENAST DU

Skrattade: Idag :D

Grät: 3 dagar sedan

Filmen du såg: Sjätte sinnet

Tuggade tuggummi: Minns inte

Drog ett skämt: Kommer inte ihåg

Sjöng en sång: Igår

ÖVRIGT

Hur många kuddar sover du med: Två vanliga kuddar ska sova med min tempur också men glömmer bort de ibland ;-P

Dricker du mjölk: Ja nästan varje dag

Personen du hatar: Hata är ett starkt ord men jag ogillar flera

Vad borde man uppfinna: En värld där barn kan få vara barn, utan missbrukande föräldrar osv

Är du ett hälsofreak: Nej kan man ju inte påstå

Vilket är det värsta vädret: När de är en massa snö iskallt och blåser

Lekte du med barbie som liten: Tror jag lekte mer med dockor :D


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja men det är sant, alla tipsar om det och jag har inte alls tänkt så långt haha! Kanske ska boka in en tid här snart då :D

2011-01-03 @ 17:47:04
URL: http://madeleines.se
Postat av: Ida

Tack för tipset.. ska kolla på changeling ;)

2011-01-03 @ 21:09:10
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0