Ingen sladd = inga bilder

Hej i regnet :-)


Nu har jag inte bloggat på en vecka, Men så blir det ibland..Var ju barnvakt i fredags det var första gången jag skulle vara det åt två barn men det gick väldigt bra faktist och sen fick jag ju ha barnen några timmar på morgonen så det var ganska lång tid men jag klarade de ;-)

Sen åkte jag till furuvik på lördagen med min pappa och min lillebror..Innan vi var framme i furuvik stannade vi i sandviken och hälsade på min farmor och åt lite lunch..Vi fick nästan tvinga min lillebror att gå runt lite inne i parken för han ville ju bara bada i den stora poolen som dom hade :-P Vi fick gå runt i ca en timme innan vi kunde hämta nyckeln till våran sov kupe i orientexpressen så när den vart hämtad gick vi och åt middag på en "resturang" dom hade utanför parken
Efter det gick vi och badade  både jag och min lillebror är badgalna så vi låg nog i badet nästan hela tiden ;-)  och senare på kvällen gick vi tillbaka till "resturangen" och tog en cider och bara pratade..Vi träffas ju inte så ofta så det fanns ju en hel del att prata om.


Sen på söndagen så badade vi så fort poolen öppnade sen bada vi fram tills 12 då skulle vi packa ihop våra saker från sovvagnen och checka ut så de gjorde vi de och sen gick vi runt inne på parken åkte berg och dalbanan min lillebror gjorde de för första gången tror jag de var så duktigt han var :-D Först var han väldigt nervös och ville verkligen inte åka men tillslut gick de och sen när vi hade åkt färdigt så ville han åka igen och självklart fick han det :-D Självklart gick vi runt och kollade på djuren, Sen när kl var 4 så gick vi tillbaka till tivolit för Markoolio  skulle spela :-D Kan inte visa några bilder och videon än för min sladd försvann när vi var i furuvik så har beställt en ny och då kommer alla bilderna :-) Så har lånat 2 bilder från pappa så länge..




Denna åkte vi




Jag och min fina lillebror




Denna vecka har jag ju jobbat på som vanligt så då blir det inte så mycket bloggande.. Nu är det helg och nu ska jag bara vila upp mig sen är det bara en vecka kvar att jobba :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0