En dag framför kameran

Godmorgon i regnet :-)


Igår så var jag,Julia och Paulina inne på Stureplan för en fotografering =)
Vi gjorde de för skojs skull som ett roligt minne, Så man vart sminkad och fotograferad...Jag hade så svårt att välja bland alla bilder men dom jag fastna för var spegelbilderna, Och självklart kunde jag inte välja ut en av dom alla spegelbilderna så jag tog alla :-P


Efter fotograferingen drog vi till TGI Fridays för att ta en god drink och äta lite så dagen var bra från början till slut helt enkelt :-D






















Där är 4 bilder från fotografering, Jag har 6 st till men de e ju som sagt mest spegelbilder så inte lika roligt att visa bara dom ;-)







Försökte fota min sminkning innan fotograferingen men de syns ju lite ;-)





En närbild på min sminkning, Jag valde att ha ljusa färger och de var super :-D



Så aprikosögonskugga på ögonlocket sen vitt under ögonbrynet :-)





Paulinas sminkning




Den godaste jordgubbsdrinken jag har druckit :-)






Frozen margarita




En appeltini :-)






Fina flickorna :-D





Jag var ju självklart tvungen att ta en sista bild igår på min sminkning fast de inte syns så mycket ;-)













Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder!

2011-06-23 @ 13:53:31
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Paulina Stephanie

YES äntligen har du bloggat igen! NU GJORDE DU MIG GLAD HJÄRTaT!

hohohoh har du skickat bilden till min mail??

PUss O KRAM

2011-06-23 @ 16:53:47
URL: http://gentlewoman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Visst är det superkul att bli stylad och fotad! Jag har varit där med min dotter för två år sen. Jag älskar mina spegelbilder oxå!! Profilbilden på min blogg är därifrån. Kram

2011-06-27 @ 16:03:07
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0