Dålig uppdatering

Jag är inte alls bra på uppdateringen när det gäller min blogg just nu tyvär :-( Det händer ju tyvär inte så mycket just nu i mitt liv som är värt att skriva om haha usch vad de där lät deprimerande, Men sportlovet är ju över and I'm back on track again ^_^


Går på praktiken mina 3 dagar i veckan går i skolan dom 2 sista dagarna och sen är de helg de e så mitt liv ser ut jo man kanske hinner med lite solning under veckan kanske ta någon spontan träff med kompisar men jag brukar inte orka träffa folk efter skolan och praktiken brukar vara så himla trött då :-(


Men jag längtar som en galning till fredag då ska jag ut med en tjejkompis som man inte har sett på typ ett väldigt bra tag runt 1 år sen tror jag de var :-S





Kommentarer
Postat av: Simone

Vilken söt bild! :)

2011-03-07 @ 19:25:40
URL: http://simonenilsson.blogspot.com/
Postat av: Mammabea

SV: Haha men han har alvarliga fel i huvet, jag tror inte ens han är medveten om vad han själv säger. Som alla hans lögner tex, han är inte ett dugg medveten om att han nyss ägde en stor herrgård, och i förrgår var fattig som en kyrkråtta. Idag hade han fått ett nytt jobb, men det var på olika ställen. Först städare, sen cafe. ;P

2011-03-07 @ 21:34:32
URL: http://mammabea.se
Postat av: Mammabea

SV: Haha men han har alvarliga fel i huvet, jag tror inte ens han är medveten om vad han själv säger. Som alla hans lögner tex, han är inte ett dugg medveten om att han nyss ägde en stor herrgård, och i förrgår var fattig som en kyrkråtta. Idag hade han fått ett nytt jobb, men det var på olika ställen. Först städare, sen cafe. ;P

2011-03-07 @ 21:34:53
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0