Inte helt okej

Jag känner inge direkt behov av att blogga när jag mår som jag mår.. 


I lördags var jag ju barnvakt de gick ju bra trots mina 2 timmars sömn och fast man var lite bakis..
Jag gick ju upp och sov förmiddagsvilan med honom innan vi åkte iväg till centrum och åt lunch och fikade :-D





Någon som ville ha sin napp, Men han har en sån elak barnvakt som
inte tänker ge honom den ^_^




Åka buss är ju roligt :-D Finns så mycket att kolla på, och att sitta
själv är det bästa som finns enligt lillkillen



Den roliga lekhagen i centrum där bollarna försvinner när man
slår mot dom ^_^




Men om man ligger stilla så kommer alla bollarna tillbaka :-D




Sen vart de mysstund i soffan när vi kom hem för då var vi båda ganska
trötta :-D








Och från det till något annat jag lovade ju er bilder när vi fick hem våran vattenfontän och den fick vi ju i fredags så nu ska ni få se hur den ser ut :-D




Och Geisha har börjat dricka ur den också :-D Men så länge vi inte ser för annars tycker hon att de blir typ pinsamt? hon e bra störd min lilla katt ^_^



Nej men nu tänkte jag ta och sova lite till min hosta tar död på mina lungor :-/

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

JA det är gött med kina ibland ^^,

Tack så mycket :)

2011-03-14 @ 10:13:46
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: tack så mycket:)

2011-03-14 @ 12:51:26
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0