Kryssning

Sitter och tänker på hur skönt de skulle vara och dra på kryssning :-D

Men då åker jag helst i maj eller i juni då de börjar bli varmt ute och man kan sitta uppe på däck och dricka någon god drink ^_^


Så jag sitter och funderar om man kanske ska åka till riga eller ta någon annan "vanlig" kryssning men saken är den att de skulle vara så soft och dra på en 40 timmars kryssning och då får man ju välja att åka till riga :-D



Så just nu vill jag att de ska bli varmare ute att snön ska smälta och man kan åka på någon kryssning :-P





  

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe åh, tack för tipset. Tyvärr är det rekommenderat att ej äta frysta bär från andra länder för det kan vara sjukdomar i dem som man är extra mottaglig för under graviditeten. Men de går ju om man kokar dem först. Grönsaker och dipp fungerar ju toppen, de ska jag äta någon dag här framöver :) Kram!

2011-03-01 @ 21:47:34
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: julia

.. Fattar inte kommentaren innan men.. Klart vi drar på kryssning'! :-D

2011-03-07 @ 13:15:44
URL: http://legio.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0