Veckans mat

Jag har inte så stor blogglust, Man går väl lite i upp och nedperioder och just nu är jag väl i en nedperiod men jag tänkte att jag ändå ska dela med mig av en matlista för denna vecka :-)


Nu kanske inte all mat blir som jag vill men jag skriver ihop en matlista på vad jag vill ha ;-)
Men mamma brukar hålla med mig




Måndag: Ugnspannkaka
Tisdag: Fiskgratäng (idag)
Onsdag: Köttfärslimpa
Torsdag: Tom Kha Gai (soppa)
Fredag: Asiatisk biff
Lördag: Kräftpasta
Söndag: Kyckling i ugn med ris (tänkte pröva bag of taste från knorr)

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Haha ja det gör han verkligen..ibland som en daggmask med x)

Tack! ^^

2011-03-29 @ 19:02:18
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0