Det vart aldrig imorgon

Haha så dålig jag är ibland :-P Lovade er fler bilder imorgon (läs:I måndags) Så nu får jag väl ta tag i de där och lägga ut fler bilder :-)




Så nu blir de bilder från våran picnic sen tjejkvällen samma dag :-)





Mina fina tjejer :-D Julia till vänster- Madde till höger
2 st fattas på denna bild, Ena var sjuk och den andra var inte hemma :-(





Självklart måste man ha en sån bild också ;-)




Sen vart de inga mer bilder från våran lilla utflykt, Men vi åt goda wraps och satt och bara njöt av livet <3






Gillar man inte att dricka vin jag gör ju de men inte alla.
Så med vitt vin så häller man i fanta och lite frysta hallon





Julia gjorde en äppeldrink :-)




Taco time





Kvällens alkohol intag+lite till ;-)





Det var dom bilderna jag hade så nu tänkte jag bara slänga in en ego bild sen ska jag ut med vovvelito <3








Mitt fina ADHD smycke :-D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0