Vilken dålig uppdatering

Hej alla sötisar :-D Jag har verkligen varit hemsk dålig på att uppdatera bloggen :-/


Skulle ju ge bilder från min tjejkompis 18 årsdag, Jag tänkte göra ett blogginlägg när vi hade picnik för hon som fyllde 18 för alla kunde inte vara me när hon fyllde år... Men jag har inte haft motivationen att göra de :-(



Så nu kan jag ge ett blogginlägg fullt med bilder ;-)



Så vi kan ju börja berätta från början då så de blir lite text och bilder ;-)
´
När vi tjejkompis fyllde år den 10 augusti så gick vi och åt på sushi buffen hon fick ju välja så då vart de den maten inget mig emot ;-) Sen åkte vi till Tiki room för att ta en drink, Inte världens billigaste ställen och drinkarna var inte så där jätte goda eller goda var dom men inte värt dom priserna :-P





Paulina till vänster-Madde till höger





Min drink





Maddes drink som Paulina fick ta för det var för mycket alkohol i :-P




Och Paulinas drink som Madde tog över för den smakade mindre alkohol




Deras drinklista :-)





Madde är nöjd iallafall :-D





Finisar <3





Sen när vi var klara på tiki room så sa vi hejdå till Paulina för hon skulle upp och jobba dagen efter så hon kunde inte följa med ut och dansa halva natten :-P




En bild från dansgolvet lyckades jag få på Madde sen mådde kameran bäst att ligga i väskan ;-)











Imorgon lägger jag in bilder från picnicken och de :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0