Planering för födelsedag

Hej i detta gråa vädret :-/



Hoppas ni kanske har sol där ni bor? Jag blir så otroligt seg när det regnar och är grått ute man vill inte göra något alls då :-(



Men från det till något mer roligare, Nästa lördag fyller jag år så ska ha grillkväll :-D Mamma ska åka till Oskarshamn till en kompis så hon blir borta från torsdag-måndag och nej det gör inget för mig att hon är borta fyller ju bara 19 år :-D 

Så för att underlätta för mig för att jag ska kunna vara ute och grilla utan att behöva gå hem hela tiden för att gå ut med hunden så kommer jag åka till min morbror och hans fru på fredagen för att lämna Selma sen så åker jag hem på lördagen, Så jag och Åsa kommer vara själva hemma hos dom för min morbror ska iväg till gotland för att spela golf :-)


Så på lördagen innan jag åker hem ska jag vara en stund med Åsa i hennes butik Station 18
länk till ett tidigare inlägg om Station 18



Sen har 2 av mina tjejkompisar en plan att dom ska med mig in till stan vid typ 2 på dagen och göra något med mig så då ska jag möta upp dom sen måste jag fort hem för att fixa allt inför grillkvällen :-D




Det kommer bli en underbar helg helt enkelt (hoppas jag)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0